Hej

Jag vet att det har varit lite dålig uppdatering på bloggen. Men vi har så mycket att pyssla med i stallet så vi hinner inte riktigt med.

Igår kan jag säga att jag red på Jeltsin. Våran nya shettis. Trodde den tiden var över för mig men det var den inte. ;)
Jeltsin är en 9 årig valack som jag lånat in till stallfririds. Han kommer även gå med på några lektioner. Han gick sin första igår och det fungerade

Vi släppte även ihop Mirabelle och Jeltsin i hagen igår. Till en början var Mirabelle rädd för honom. Men nu verkar dom vara kompisar.

Vårt andra nya tillskott Tessiré har även börja gått fler och fler lektioner och det verkar fungera bra. Hon blev även insläppt i hagen med dom andra igår.

Igår var det många barn på fritids!

Agnes och jag hann även med att bada Jeltsin igår.

På en utav bilderna är det våran stora stallkatt som ligger och värmer sig på elementet inne i verkstaden.

Det finns även fåtal platser kvar på fritids på lovet.. Glöm inte anmäla er.

Får vi se vad som händer i eftermiddag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0