Torsdag

Hellooj,

Idag har det inte varit så många barn. Vilket jag ibland uppskattar. Barnen behöver få vara några ibland och jag vet att många barn uppskattar det. Dom dagarna kan man hitta på lite andra saker som man inte kan göra när man har 20 barn.

Idag har vi badat Mirabelle. Hon skulle behöva ett stalltäcke. Är det någon som vet någon hemsida eller butik som säljer så täcken i storlek 65?
Har försökt att leta, men det är svårt.

Vi har även haft Mirabelle i ridhuset. Hon var pigg och glad idag.

För er som inte vet så jag jag skaffat en shettlandsponny till stallfririds också;) han heter Jeltsin och kommer på söndag.

Jag, Fia och Wilda har även bevisat att vi får plats i en kraftpåse.

Godnatt!
/ Camilla


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0