Dag 5

Veckan bara sprang förbi mig...

Så här tycker dagens barn om dagen och veckan.

Isabella 9år
Jag tycker att den hör veckan har varit bra! Vi har tvättat spiltorna. Vi har lekt häst.

Julia 8år
Idag har vi lekt häst igen. Det tyckte jag var kul.

Fia 7år
Det har varit en bra vecka. Vi har varit med hästarna. Vi har tvättat spiltor. Kompisarna har varit snälla.

Wilda 7år
Vi har matat hästarna. Vi har lekt med hästarna.

Diana 10år
Idag har vi hoppat med kaninerna. Prins och Lady Gaga har blivit jätteduktig.

Lovisa 9år
Vi matade hästarna idag. Camilla, Olivia och jag har varit ute i skogen med Mirabelle.

Olivia 11år
Idag så har vi varit och gått med Mirabelle :) vi har också lekt med kaninerna. Det har varit kul idag!

Vi tackar för den här veckan. En sista uppdatering utav bloggen sker senare idag när jag examinerar 8 lärlingar.

Vi önskar alla läsare en trevlig helg!

/ Fritids


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0