Fredag igen då...

Nu ska jag ladda inför en ny vecka;) hinner dock inte ladda så mycket för jag har massor att se fram emot i helgen. Behöver nog inte ladda så mycket heller:)

Idag har vi haft ännu en rykttävling. Idag vann Agnes. Hon ryktade på Whisper. Grattis!!

Jag har även pratat med Mirabelles veterinär idag. Hon har problem med att hennes bakben låser sig. Så jag hoppas att vi kan lösa det på bästa sätt för hennes skull.

Kaninungarna växer så det knakar. Jag tror dock att någon driver med mig... Jag har aldrig haft problem med att kaninernas hänglås försvinner. Igår kväll åkte jag från ridskolan ca 19.15. Då var inga fritidsbarn kvar. På torsdagar är det bara äldre som rider vilket innebär att det inte är så många barn kvar i stallet på kvällen. Det var jag som låste till alla kaniner igår. Idag när jag kom var ett utav hänglåsen borta. Frågade gymnasieeleverna som varit för under dagen om dom myst med ungarna. Men nepp det hade dom inte. Någon har alltså öppna buren och låset är borta. Det är fjärde låset på ca 3 veckor. Vart tar alla låsen vägen??? För er som inte vet står alla kaninburar i vårt ridhus. Är det någon som vet något om denna gåta är ni välkomna att berätta. Det blir dyrt för fritids att köpa nya lås hela tiden...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0