Måndag och vilodag i stallet

Idag är det måndag gör er som inte vet ;) det har även varit vilodag i stallet. Tycker det har varit många vilodagar dom senaste veckorna.

Idag så var det inte jättemånga på stallfritids vilken innebar att vi kunde hitta på lite sånt vi inte brukar göra. Malin våran praktikant som ska vara hos oss i 4 veckor började hos oss idag. Varmt välkommen! Malin går på gymnasiet men är väldigt van med barn då hon jobbar extra på ett dagis. Och det märktes! Det kommer bli så roligt att samarbeta med dig i 4 veckor.

Idag har vi bakat chokladbollar, gjort ansiktsmålningar, hoppat med mirabelle i ridhuset och tagit hand om kaninerna.

Dagens kommentar från Wilda.

Camilla har du barn?
- nej det har jag inte.

Efter ett tag säger Wilda:
Camilla du borde ha barn. Du passar att ha barn.

Tack Wilda! Det kanske betyder att hon trivs med mig som fritidsledare.

Här kommer lite bilder från idag. Wilda frågade även vad min man heter. Och min blivande man heter Eddie. Därför skrev hon besta Eddie i min hand.
Som fritidsledare går man bjuda på att bli ner kladdad. Så det är mina händer och armar ni ser på bilderna här nedanför.


Ha det gott!


Kommentarer
Postat av: Malin Strömberg

Vad roligt att höra!:) Tycker det ska bli riktigt kul att arbeta med dig också! Det har vart roliga första dagar!:) Dom är så duktiga och gulliga alla barnen! Riktigt kul! :)

2011-11-23 @ 13:40:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0