Söndags mys!

Idag har jag varit på Clarion Collection Hotell Bolinder Munktell med våra underbara stallvärdar och assistenter som deltar i projektet att utveckla unga handlingskraftiga ledare.

Väldigt uppskattat utav både föräldrar och barn! Alla hade verkligen längtat efter den här dagen.
Barnen tyckte vi skulle göra detta till en tradition. Får väl se vad jag kan göra åt det :)

Här kommer lite härliga bilder.

/Camilla

Alla stallvärdar och assistenter

Nea och Elin

Mys!

 

Jag kan flyta! Jag kan flyta!

image description

Emma och My hade visst fått tag på min mobil :)


Kommentarer
Postat av: Emma Johansson

Haha ;) de var väldigt roligt!

2011-11-27 @ 21:51:05
URL: http://onechanse.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0