Eliiiiiiiiin häääääär!

Hejhej, Elin här. Jag har vart med och hjälpt till nästan varje dag i sommar. Först på båda ridlägrerna, som får 5 utav 5 toast. Bland de roligaste jag gjort på hela sommaren. Sena kvällar och tidiga mornar tar död på en efter ett tag. Men de var klart värt de. Vi spelade med andra ord nästan varje kväll och de blev härliga skratt när vissa chansade på helt fel saker, som till exempel "stort, vitt och bor i finland" michelingubbe! Haha, de mobbar vi Frida för och har gjort nästan hela sommaren ;)
Förra veckan var jag på stallfritids och vi bakade blåbärs muffins och paj. Var inte här när dom gjorde pajen men vissa muffinsar vart goda. Dock inte häxblandingen.. Förra veckan fick vi även träffa Guccis söta ungar, och jag tycker att loke är sötast. Nu orkar jag inte skriva mer. Hejdå :)


Kommentarer
Postat av: Frida

Elin såg det här nu jag blev mobbad hela sommaren och dom håller fortfarnde kvar men jag har släppt det där om att ni är dåliga vinnare osv.. Men det va det roligaste som hände på sommaren saknar alla som va med Puss puss Frida

2012-10-04 @ 11:33:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0