Familjedag

Den 9/9 har vi en familjedag här på ridskolan.
Vilket innebär att alla är välkomna till ridskolan. Det blir kändishoppning,loppis,kaninhoppning, körning utav viking, minikadrilj, fyrhjuling och mycket mera!
 
Jag behöver då er hjälp... Alla ni som har kaniner skulle jag vilja att ni tar med er dom och är med på kaninhoppningen.
För dig som inte har någon kanin, finns det även möjlighet att låna någon utav våra kaniner.
 
Jag skulle jättegärna vilja veta vilka som är intresserade utav att vara med på kaninhoppningen.
Tiden är mellan 10-14 men man behöver inte vara med och hoppa under alla timmar, utav det går jättbra att paus imellan.
 
Är du intresserad så hör av dig till mig 0733238692 el [email protected]

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0