Kaos dag!

Jaha...

Dagen började med att jag kom tidigare till ridskolan för att jag hade lite saker att göra plus att jag var nyfiken på om Gucci hade fått ungar.

Ungarna var självklart ute och det blev 7 stycken.

När sedan barnen kom och vi var uppe i cafeterian och plockade fram mellan så upptäckte barnen att Tango fastnat i Smirnoffs täcke i hagen. Jag trodde Tango skulle kunna komma los själv men så var inte fallet. Så personalen fick springa ut i hagen för att klippa sönder Smirnoffs täcke så Tango kunde komma ner på marken. Han hade alltså fastnat med ena fram hoven. Skon hade kilat fast mellan täcket och hoven.

Sen tyckte jag vi skulle göra nått kul, tolka efter Viking och Jeltsin. Viking var lite busig så det vart inte som ni tänkt oss.. Men allt gick bra!

När jag och Linn sedan skulle mata kaninerna upptäckte jag lite blod i Narcissas bur. Såg även att det rörde sig i hennes bo. Självklart hade även hon fått ungar då. 7 stycken vart det för även henne. Så nu måste vi alla hjälpas åt att sälja 17 kaninungar.

Vi har nu 23 kaniner 20 ridskolehästar inkl. Mirabelle och Jeltsin.

Nyby Torshälla ridklubb? Nej jag skulle inte tro det.. Nyby Torshälla kaninklubb!!

Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0