Onsdag

Hej hej :)

Idag är det redan onsdag och snart torsdag...

Idag har vi som vanligt hunnit med mycket. På förmiddagen så var höjdpunkten fyrhjulingen tror jag. Alla fick åka med mig på fyrhjulingen. Bara det att sista varvet jag åkte var med Elsa och Bella. När vi nästan var framme vid målet började fyrhjulingen låta. Det lät som om nått fastnat i däcket. Jag stannade för att kolla det, men hittade inget. Skulle då testa köra iväg för att kunna åka till vår vaktmästare för att få hjälp. Nej! Men då går det inte ens att åka framåt!! Suck. Det slutade med att vår vaktmästare fick bogsera oss med traktorn. Så nu är fyrhjulingen för tillfälligt trasig.. Inte bra !

Efter lunch förberedde vi oss för utflykt! Vi skulle nämligen på picknick. Vi tog med oss Jeltsin och Mirabelle och gick ca 1 km ut i skogen. Där hade vi picknick. När vi kom fram hade vi varit med om några halknings olyckor, så tårtan som Linn hade med sig för att hon ramlat av Jeltsin var lite mosad. Ett termos med saft miste vi även på vägen. Men mysigt vart det ändå! Mirabelle och Jeltsin hade även gräs att äta där vi stannade.

Imorgon väntar lek och buslandet...

Jag har lämnat in min mobil.. Så tyvärr är det inte lika lätt med bilder nu. Har med mig min kamera så får fixa bilderna någon annan dag.

God natt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0