Barbacka i snön

Idag var det riktigt kallt ute *burr* 9 tappra fritidsbarn kom till stallfritids idag. Vi skulle göra rent alla kaninburar riktigt ordentligt idag och plötsligt var det ganska många barn som antingen lekte med kaninerna eller med varandra.... Valentina kämpade på jättebra och tillslut var det superfint inne i burarna och i bur-gången. Valentina och jag gjorde i ordning en bo-hörna till Lady Gaga eftersom hon snart ska få ungar. Spännande att se när ungarna kommer! När vi var färdiga med allt kanin-fix tog vi ut Jeltsin och Mirabell och idag red vi barbacka på Jeltsin. Barnen gillade att få lite värme om rumpan när de red. Mysigt!!! Jeltsin fick lite extra lydnadsträning av Frida som kom och hälsade på idag också. Jeltsin var riktigt svettig innan han fick komma in. Två killar var på fritids idag också, kanske är det en ny måndagstradition??? En tjej ramlade av Jeltsin i traven men i övrigt var det mest som en vanlig måndag på stallfritids tror jag. Kram till alla fantastiska barn som jag får busa med på stallfritids, ni är fantastiska!!! Jag jobbar på torsdag igen och jag hoppas vi ses då!!! <3 anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0