Giftemål

Idag har jag äntligen gift mig!! Med mannen i I peace med en chipspåse i handen ;)

Jag fick först 3 timmar spa på morgonen, sen på eftermiddagen blev det giftemål.

Så imorgon kommer jag inte. För då är jag på kärleksresa ;)

Vi har även hunnit med Mirabelle, Jeltsin och kaninerna.

Fick även reda på att i alla fall göstens eleverna är lediga på måndag. Så för er som är intresserade blir det ev. Heldagars Stallfririds på måndag. Kontakta mig om ni är intresserade.

Till frukost gjorde vi även ett parningsschema till kaninerna. Vem som skulle para sig med vem. Jag tyckte även att vi kunde para en hona idag, men kom även på att eftersom dom är drektiga i 1 månad och jag snart åker på semester så kanske det inte var så bra idé. Kanske inte så schyst att låta mina vikarier ta hand om kaninungarna. Så jag sa att vi får nog vänta någon vecka med det... Bara det att.... På lunchen kom dom uppspringande och sa att 2 kaniner var lösa.... Gucci....och.... Prins....Suck!!!.....vi får väl se hur det slutade....

Som ni märker så har min mobil även kommit lös idag.

Här kommer bilder från dagen.

Stallfririds äger fettttt!!!!

/ Camilla


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0