Måndag igen..

Då var det måndag igen. Idag var det 12 härliga barn på stallfritids. Var av ett barn var Stella. Stella är alltid så rolig att lyssna på, hon säger så roliga saker. Det här är ett exempel.

Stella fixar mitt hår med hästgummi snoddar. En snodd går sönder och landar på golvet då hon säger.

Vart tog den vägen. Den flög ju ner. Hur kunde den flyga?

Så söt!

När jag sedan stod och diska och hon hade tagit kort på mitt hår, som ni ser på bilderna frågar hon mig. Bor du själv? Nej svarar jag då. - nehe vem bor du med? - jag bor med Eddie. - jaha men skicka bilden på ditt hår till honom. Tror du han blir glad då? Det tror jag. Han kommer tycka den är skit snygg! Haha

Idag var set även Bellas tur Att rida eller kanske flyga på Jeltsin på lektion.
När jag sedan precis skulle åka hem, kände jag på mig att det hände något. Jag gick då och kollade i ridhuset, mycket riktigt! Bella hade ramlat av. Jeltsin hade blivit lite busig i galoppen, som jag tror att några fler utav ridskolehästarna var nu när det blivit lite kallt. Ni ser även ett spår av Bellas avramling.

Jag fick även en frisyr utav Wilda idag och på en utav bilderna skulle jag se trött ut. Tycker ni jag lyckades? Det tycker jag ;)

Go kväll!

 

 

 

 

 

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0