Sista dagen på fritids för den här veckan..

Som sagt.. Sista dagen.

Idag har vi hunnit med lite mera spa, Mirabelle, Jeltsin, kaninerna, spel, ansiktsmålning mm.

Imorgon är det dags för dagläger igen. Denna gång med temat dressyr.

På måndag har några skolor stängt och även fritidsverksamheten på skolan.
Självklart öppnar jag då upp fritids mellan 8-16 på måndag. 80kr inkl. Barnpassning, frukost, lunch, fika och massor av andra roligheter.
Det är alltså ingen ordinarie fritidsverksamhet på måndag. Utav den öppnar upp som vanligt igen den 11 januari.

Dagen avslutades även med vuxen barn ridning. Det var många som var med, vilket är jätteroligt. Kanske kan hända att någon förälder har träningsvärk imorgon. Eller? ;)

Nu är jag trött och ska därför laga lite mat och sedan sova för att kunna vakna upp till en härlig dag imorgon också.

Ses!!

 


Kommentarer
Postat av: frida

det är inte bara föreldrarna som kommer ha träningsvärk vet jag... :)

2012-01-04 @ 21:09:58
Postat av: Camilla

Så du fick också träningsverk Frida:)

2012-01-06 @ 19:18:41
Postat av: Åse R Gsson

Halloj! Ingen träningsvärk denna gång! Nu har jag ju ridit 3 gånger på 7 dagar (eller vad det blir) och Marias Föräldra/barnridning var ju rena semestern jämfört med Sofies dressyrpass x 2.

2012-01-06 @ 22:35:20
URL: http://kennel.rowanblossom.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0