Svarten, Tindra, Nova och hönsen

Hejsan allesammans Emma här!

Hoppas alla mår bra.
I helgen var jag jag och Elin på Strömsholm på första omgången av ULK. Det var väldigt lärorikt, dock väldigt mycket teoretiskt vilket gjorde att man ibland tappade intresset. Vi träffade ju såklart otroligt härliga människor och jag längtar redan tills nästa gång vilket är någon gång i början av november!

Vi har även, tyvärr, behövt byta ut Tessire mot en annan c-ponny. Han heter Svarten och kom hit i onsdags! Idag är det första gången jag ser honom och jag längtar redan tills jag får testa honom! Eftersom att vi även nu i princip har en 4-h gård i stallet har vi ju två kycklingar (som nu är ganska fula och ser ut som hönor) och idag kom fåren hit! Elin, som döper de flesta djuren här, har döpt dom till Nova och Tindra!
Nu har jag inget mer att skriva så ni får kolla på bilder!
Hej svejs!

https://cdn3.cdnme.se/cdn/7-1/3077778/images/2012/pic_5086b4cd9606ee35711f7635.jpg" class="image">


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0